کانون زنان وخانواده
 
 

خبرگزاري بين المللي زنان : گزارش تصويري خانواده از هم گسيخته مبارك

عکس خانوادگی حسنی مبارک



از تصویر فوق پدر و دو پسر خانواده در زندان به سر می‌برند و مادر و نوه خانواده در کاخ یاست جمهوری.

بیمارستان شرم الشیخ



مبارک که از هفته‌ها پیش در این بیمارستان تحت درمان قرار دارد با مرگ دست وپنجه نرم می‌کند. گفته می‌شود در این مدت حالت روانی وی روز به روز بدتر شده و وی با کسی حتی سوزان مبارک همسرش هم سخن نمی‌گوید و تنها کسی که اجازه دارد به ملاقات وی برود نوه اش عمر است.

علاء مبارک



وی که از دو ماه پیش تا کنون در زندان طره در بازداشت به سر می‌برد به زودی به اتهام قتل تظاهرکنندگان در طول قیام مردمی و فساد مالی محاکمه خواهند شد. هفته گذشته وکیل وزارت امور فنی در نهاد ریاست جمهوری افشا کرد که وی متظاهر به دینداری بوده و حتی در وجود پیامبر اکرم (ص) نیز تردید داشته است.

جمال، علا و سوزان مبارک



علا که در تصویر بالا سمت راست ایستاده است نیز به همراه برادرش در زندان طره در قاهره به سر در انتظار محاکمه است.

زندان طره قاهره



محل بازداشت فرزندان مباک در قاهره توسط نیروهای امنیتی تحت محاصره قرار داد. منابع خبری هفته پیش اعلام کردند علاء و جمال مبارك در عزلت كامل بسر مي برند و كمترين ملاقات كننده را در زندان دارند. فقط دو نفر به ملاقات آن‌ها آمده‌اند و اين دو كسي جز عصام مبارك عموي متهمان و محمود جمال، داماد جمال مبارك نبوده. اين منبع آگاه اعلام كرد كه خانواده هاي اين متهمان و همچنين دوستانشان از آمدن براي ملاقات با آنان خودداري مي كنند.

سوزان مبارک



همسر دیکتاتور مصر این روزها در کنار دو عروسش در کاخ ریاست جمهوری مانده و منتظر تعیین تکلیف همسر و فرزندانش است.

همسر جمال مبراک



خدیجه الجمال، گفته می‌شود با توجه به اینکه پدر او اکثر هزینه‌های آنان در کاخ ریاست جمهوری، هزینه ارسال غذا به زندان و هزینه‌های درمانی و پیگیری سلامتی دیکتاتور مخلوع را پرداخت می‌کند، خود را بانوی نخست کاخ می‌داند که این مسئله چندان به مذاق سوزان مبارک و هایدی راسخ خوش نیامده است.



بنا به اخبار رسیده درگیری‌های همسر جمال با دیگر عروس خانوده و نیز سوزان مبارک به اوج خود رسیده است تا جایی که سوزان در برخی موارد تحمل این درگیریها را نداشته و شروع به گریه کردن می‌کند.



در یکی از این جنگهای لفظی همسر علاء مبارک به همسر جمال تاکید کرده که از زمانی که پایش را در کاخ ریاست جمهوری گذاشته نحسی را به همراه خود آورده است.

علا مبارک و همسرش



هایدی راسخ، عروس دیگر خانوده مبارک یکی دیگر از کسانی است که در کاخ یاست جمهوری باقی مانده و در کنار مادر شوهر خود روزهای پر تنشی را سپری می‌کند.

هایدی راسخ



گفته می‌شود در هر کدام از این درگیریهای لفظی که میان همسر مبارک و زنان علا و جمال رخ می‌دهد یکی از آنها در صدد قدرت نمایی بر می‌آید.

کاخ ریاست جمهوری مصر در شرم الشیخ



مکانی که روزگار نچندان دور خانواده پر قدرت مبارک را کنار هم جمع می‌کرد امروز در سکوت و انتظار پذیرای باقی مانده خانواده از هم پاشیده دیکتاتور است.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: 14:21 :: توسط : خورشیدی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کانون زنان وخانواده و آدرس zan-irani.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 15594
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1